האם שקד תפרוש מהמירוץ? | הפרשנים מעריכים

אייל ראובן No Comments on האם שקד תפרוש מהמירוץ? | הפרשנים מעריכים

הפרשנים ברק סרי ואיתן כבל שוחחו עם גדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" והערכיו את צעדיה של שקד בישורת האחרונה. סרי: "מצבה בכי רע", כבל: "היא לא תפרוש מעצמה" | וגם: כמה מנדטים יביא בן גביר ביום הבוחר? | האזינו לפרשנים

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן ברק סרי פתח את השיחה: "מצבה של שקד הוא בכי רע, יש סקר שהולך להתפרסם היום גם בו היא לא מתקרבת לאחוז החסימה. אין סיכוי שהיא תכפיל את כוחה תוך שבוע".

איתן כבל: "שקד לא תרד מיוזמתה, אני חושב שחגית משה או מי מהשותפים שלה יגרמו לה לפרוש, היא מעצמה לא תעשה את זה" העריך.

"זה חמוץ שעושים טקס לזכרו של רבין בהקשר לבחירות, שנים שמפלגת העבודה לא לקחה על עצמה את ניהול האירוע, ופתאום עכשיו הם מתערבים" הוסיף הח"כ לשעבר.

"אני כנראה אצביע לעבודה, לא בגלל שאני מזדהה איתה היום, אלא בגלל שאני חושש שהמפלגה ההיסטורית הזו לא תעבור את אחוז החסימה"

ברק סרי: "מה שכבל תיאר עכשיו, זו הצבעה אסטרטגית, יש הרבה כאלו שיצביעו מהפחד שהיא לא תעבור. ולכן אני חושב שהעבודה ומרצ תעבורנה את אחוז החסימה. האירוע של הבחירות זה הרשימה המשותפת שנמצאת על הקצה, אם היא בחוץ הסיפור נגמר".

כבל: "לנתניהו לא חשוב הפעם גודל המפלגה, הוא יודע שהעניין זה הגוש. אם יש 61 או לא. אני מהמר על כך שהציונות הדתית לא תגיע ליותר מעשרה מנדטים ביום הבוחר".

ברק סרי: "אני דווקא חושב להיפך, בימים שלפני הבחירות יש תנודות בתוך הגושים, בן גביר יכול לגדול עוד על חשבון הליכוד. יש גם תזוזות בין לפיד לגנץ".



0 תגובות